+

PMS-9 Masalah Qualiti

Menghadapi masalah Jam Rumah Promas PMS-9 seperti bawah,

     - nombor 12:00 atau 0:00 di waktu solat

     - komputer tak boleh connect dengan jam

     - keypad tidak berfungsi

     - tetapan suara tidak boleh disimpan selepas bekalan elektrik terputus

     - waktu semasa automatik reset ke 20:58 semasa On elektrik

     - LED tak menyala semasa On bekalan elektrik

     - nombor di subuh5:57, syuruk7:19, zohor13:19atau1:19, asar16:41atau4:41, maghrib19:15atau7:15, isyak20:30atau8:30 selalu dan tidak berubah setiap hari 

Kami mendapati batch serial nombor daripada PMS09-0010 ke PMS09-1000 berkemungkinan menghadapi masalah seperti atas disebabkan komponent dalaman mudah longgar semasa penghantaran. 

Sila ambil gambar atau video dan berhubung kami melalui Whatsapp 018-313 8000 Promas Service atau di Wechat cari Mercujaya. Kami akan memberi bantuan kepada tuan/puan secepat mungkin.

****PANGGILAN TELEPON KE NOMBOR 018-313 8000 TIDAK AKAN DIJAWAP.

ATAU

Kirim jam anda kepada kami di alamat seperti berikut,

Promas Technology Sdn Bhd

24, Jalan Saujana 1, Taman Industri Saujana, 09600, Lunas, Kedah.

Tel : 016-553 1151

Setelah penghantaran dibuat, sila Whatsapp gambar tracking nombor ke nombor 018-313 8000 untuk memudahkan kami berhubung dengan tuan/puan.

****Untuk batch serial nombor PMS09-0010 ke PMS09-1000 atau produk yang masih dalam jaminan 1 tahun, kami akan tanggungkan kos penghantaran.